WELKOM

Welkom liefhebber podium artiest!

Je was of bent leerling op één van de locaties van d’Academie Podium in Sint-Niklaas, Temse, Stekene of Sint-Gillis Waas, of gewoon een liefhebber podium kunstenaar en benieuwd naar zielsverwanten waar je misschien samen iets artistieks mee kan beleven.

In deze e-catalogus stellen de verenigingen uit deze omgeving, die muziek, woord of dans beoefenen, zich aan je voor.  Misschien de eerste aanzet om er eens nader kennis mee te maken.

Een goede gelegenheid ook om het aanbod van de academie (nog) eens door te nemen.

Welkom vereniging in podiumkunsten!

Er kan wel altijd iemand bij, en graag zelfs. Dat is een sterk motto die allicht ook jouw vereniging aanspreekt in de voortdurende zoektocht naar nieuwe leden. In deze e-catalogus kan je je vereniging in muziek, woord of dans voorstellen aan liefhebbers. Misschien de eerste aanzet naar een nieuw lid.

Dat kan je via info@mijnpodiumvereniging.be.

Welkom organisator groot of klein!

Ook al wel eens gezocht naar een vereniging om een gezellige of feestelijke gelegenheid mee op te luisteren? Deze e-catalogus kan je alvast op weg helpen.

De e-catalogus is een initiatief van de raad van advies van d’Academie Podium Sint-Niklaas met ondersteuning van de Cultuurraad. Op dit platform brengen we  verenigingen en liefhebbers kunstenaars bijeen.

De e-catalogus is toegankelijk voor iedereen.

Nog geen account, of vragen? Neem contact op met administrator van de website: info@mijnpodiumvereniging.be.